Code of Ethics, project in process
Polyarchy, 2012, installation
The work Polyarchy is a visual and mental mediation
of a column situated in the playground by D. Pikionis in Filothei. The
playground has been characterized by the state as a monument of modern history.
The column is used by the children as a "podium" during their play. This
underlying form of desanctification reveals the multiple levels of meaning that
may ensue from the relational experience of familiarization with a highly
charged structure.
Το έργο Πολυαρχία είναι μια οπτική και διανοητική μεταφορά μιας κολώνας/ στήλης που βρίσκεται στην παιδική χαρά του αρχιτέκτονα Δ. Πικιώνη στη Φιλοθέη. Η εν λόγω παιδική χαρά έχει χαρακτηριστεί από την πολιτεία ως μνημείο της νεότερης ιστορίας. Η κολώνα χρησιμοποιείται από τα παιδιά ως «βήμα» κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού τους. Η λανθάνουσα αυτή μορφή απο-ιεροποίησης αναδεικνύει τα διαφορετικά επίπεδα νοηματοδότησης που μπορούν να παραχθούν από τη σχεσιακή εμπειρία της οικειοποίησης απέναντι σε μία, αξιακά, φορτισμένη δομή.
Το έργο Πολυαρχία είναι μια οπτική και διανοητική μεταφορά μιας κολώνας/ στήλης που βρίσκεται στην παιδική χαρά του αρχιτέκτονα Δ. Πικιώνη στη Φιλοθέη. Η εν λόγω παιδική χαρά έχει χαρακτηριστεί από την πολιτεία ως μνημείο της νεότερης ιστορίας. Η κολώνα χρησιμοποιείται από τα παιδιά ως «βήμα» κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού τους. Η λανθάνουσα αυτή μορφή απο-ιεροποίησης αναδεικνύει τα διαφορετικά επίπεδα νοηματοδότησης που μπορούν να παραχθούν από τη σχεσιακή εμπειρία της οικειοποίησης απέναντι σε μία, αξιακά, φορτισμένη δομή.
Installation view, Symptom Project 3, 2012
Homage to Copy, print on cloth, wood, metal, paper, variable dimensions, 2012
Το έργο Ηοmage to Copy αποτελεί μέρος του εξελισσόμενου project Code of Ethics και παρουσιάστηκε το Σεπτέμβριο του 2012 στην έκθεση Old Masters, New Partners σε επιμέλεια Campus Novel.
To έργο Ηοmage to Copy είναι μια
εγκατάσταση–σχόλιο για τη γένεση ταυτοτικών αντικειμένων και εικόνων και την
απώλεια επιστροφής σε ένα πρωταρχικό όν. Κεντρικός άξονας του έργου είναι η
φιγούρα του Γουτεμβέργιου. Στην ιστορική προοπτική ο Γουτεμβέργιος καταγράφεται
ως «πατέρας» της τυπογραφίας. Στη
λειτουργική και ανθρωπιστική οπτική ταυτίζεται με την κοινοποίηση της γνώσης
και τη δυνατότητα πρόσβασης στο μύχιο ως ελευθεριακή επιλογή.
Η ανακάλυψη
της τυπογραφικής πρακτικής μεταθέτει,
συμβολικά, την έννοια της αξίας προς το αντίγραφο, το απεριόριστα
αναπαραγώμενο, επεμβαίνοντας έτσι στην κανονιστική θεώρηση, σύμφωνα με την
οποία η αξία αποδίδεται, αποκλειστικά και μόνον, στην «αυθεντικότητα» της
πρωτότυπης μορφής. Το έργο, τυπολογικά, θίγει μια εκδοχή διδακτισμού, ενσωματώνοντας
αυτούσιο εκπαιδευτικό υλικό αναφορικά με το έργο του Γουτεμβέργιου όπως αυτό
διδάσκεται στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.
Το έργο Ηοmage to Copy αποτελεί μέρος του εξελισσόμενου project Code of Ethics και παρουσιάστηκε το Σεπτέμβριο του 2012 στην έκθεση Old Masters, New Partners σε επιμέλεια Campus Novel.
Not Yet, installation, 150x80, 2013
Representation, installation (mirrors, polyester spikes), variable dimenstions, 2013
Demo I – sketches on
paper for the work morphing structure
Demo II – model trial for the work morphing
structure
morphing structure, wood, 70 Χ 70 Χ 165 cm, 2012